پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

[عنوان ندارد]

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۸:۵۵ ب.ظ

به نام خدا


1- قدیما این سربازایی رو  میدیدم که توی مترو و اتوبوس و تاکسی توی مسیر چرت میزدند یا خوابشون می برد با خودم میگفتم بابا اینا دیگه چقد داغونن ! اینروزا بیشتر مسیرم رو توی اتوبوس و غیره خوابم . 

2-باور کن دیدن بچه ای که داره با چشای ریز معصومش به باباش نیگا میکنه و بی دلیل میخنده می تونه خستگی یه روز رو از تنت بیرون کنه و باعث شه اولین لبخند روزت بیفته رو لبات.

3-آقا ! جان هرکی دوست دارین باور کنیداین اتیکت اسم ما که روی لباسمون چسبیده اسم هیچ موجود مریخی روش نیست! اگرم مریخی باشیم اسم مریخیمون رو که نمیایم روش بنویسیم! اداره ثبت احوال زمین بهمون اسم زمینی داده. پس لطف کنید برا خوندن اسممون توی مترو وتاکسی انقده دقت نکنید ! 

4-زودتر از اون چیزی که فکرش رو میکردم برگشتم. ولی انقدر خسته هستم این روزا که رمق نوشتنم نیست. پادگانی که این چند هفته اونجام از خونمون خیلی دوره و باعث میشه صبحها حدودای پنج از خونه بزنم بیرون تا به موقع برسم. آخ که چه روزگار آرومی داشتم تا قبل از این.

۹۱/۰۸/۰۷
پشت کوهها

نظرات  (۱۷)

ایول!! من دقیقا ازیناییم که یه سرباز ببینم خودمو رنده میکنم که اسمشو بخونم! یعنی قشنگ یه جوری که هر لحظه منتظرم سربازه بیاد بزنه زیر گوشم بگه الاغ انقد زوم نکن اعصابمو ریختمی بهم،اسمم فلانه! اینجوری!! بعد خیلیم بهشون با ترحم نگا میکنم!!خلاصه که اصن دلم سوخت واستون!!!
بح بح رسیدن به خیر. اسم تون رو تو به روز شده ها دیدیم نیشمون تا بناگوش باز شد
.
خستگی که واس همه هس. ماهم از همون صبح کله سحر که میشینیم تو اتوبوس از خستگی چشمامون رو میبندیم
.
رو لباسدون هم نوشته پشت کوه ها عایا؟!
۰۷ آبان ۹۱ ، ۲۳:۰۸ زهره سعادتمند
هرچی فک میکنم نمیفهمم چه علت یا جذابیتی داره، ولی منم همیشه دوس دارم اسم سربازا رو بخونم.
سلام
2 خیلی قشنگ بود.
۰۸ آبان ۹۱ ، ۰۹:۱۶ حاجیه خانم
1-من تا حالا سرباز نبودم اما تو اتوبوس مترو ماشین تو هواپیما قطار و بقیه جاها خوابم. با این پست شک کردم شاید سربازم من!!! نمی دونم والا خدا رو چه دیدی
2- اگه بشه با بچه هه دوست شد با 2 موافقم.
3- جدا خوب شد گفتین چون من همش گردن درد می گرفتن بابت خوندن این اسم سربازا.دیگه نمی خونم میرم از حودوشن می پرسم اسم مریخی تون چیه؟
4- ای بابا ما دیگه به این رفت و آمد ها عادت کردیم. خوش برگشتین.
حاجی خیلی نا مردی شد این پادگان رفتن دوباره که !

ای بابا ... هیچ چیز این مملکت درست نیست....
آخه خیلی کیف میده اسمه پلیس ها یا سربازا رو بخونی

من که این رو برای خودم یه زرنگی می دونم

ما یه روزایی 4.30 میزدیم بیرون...5 که خوبه...بعد ولی جاتون خالی الان که انتقالی گرفتم دقیقا تا 8 میخوابم
۰۹ آبان ۹۱ ، ۰۱:۴۳ میمِ‌ لام
خوش اومدی!
اخیییییییییییی
منم همیشه در این مکانهایی که گفتید خوابم، پس خیلی غصه نخورید سرباز و غیر سرباز نداره
میگم مسیرای ترددتونو بگید شاید به ما خورد! ما از این به بعد بیشتر به سربازا و اسم سربازای اطرافمون دقت کنیم شاید سعادتی شد دیدیمتون

خوش برگشتید ... ما که خیلی خوشحالیم ...
این باش به خودش هم میگه سرباز ... تو کجا بودی که ما اون موقع ها ساعت سه نصف شب به سروانش اونم جانشین معاونت نیروی انسانی پادگان بشین پاش و خیز میدادیم هان
ما زمان شیطنتمون اسم سربازارو رو لباسشون میخوندیم میگفتیم سلام اقای فلانی.بیچاره سربازه کلی خوشحال میشد میومد دنبالمون شما منو از کجا میشناسین؟
آخ منم عاشق خوندن اسم سربازا هسم رو پیرهنشون ....
یه چیزه دیگه شما با ما مشکل دارین چرا جواب کامنتامون را نمیدین پس چرا ایا ؟
حقیقتش من سرباز اتیکت دار نیستم اما سربازانی که اتیکت دارند را دوست دارم ...
مخصوصن وقتی با کیسه های خاکی شون ولو میشن کف مترو
1- پس الان می فهمی چ حالی می ده خوابیدن توی اتوبوس و مترو؟ من بدون سربازی رفتن اینو حس کردم. یــــــــــــــــک حالی کی ده

2- باور می کنم. خیلی زیاد. حس می کنم. خیلی زیاد.

3- نمی دونی اون دقته چ کیفی می ده. نمی دونه. حالا ی سربازه دیگه دیدی امتحان کن اسمشو بخوون ببین چ حالی می ده.

4-بعضی وختا خوبه آدم انقد خسته بشه ک وقت نکنه ب هیچی فکر کنه. ب هیچی. حتی هیچیِِ هیچی.

5- خوش برگشتی. ی خستگی در کن چن روز دیگه بایس پنج صب را بیفتی.
راستی اومدی مرخصی دیگه؟ هان؟

5- ممنونم. نه مرخصی نیومدم. یه چند روزی فرستادندمون جایی و باز برگشتیم تهران.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">