پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

کرمت رو شکر اوس کریم!

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۳ ب.ظ

به نام خدا


بقایا و ته مونده های آی کیوم رو میذارم رو هم و به این نتیجه میرسم که همه ی چیزایی رو که پارسال توی این ایام از خدا میخواستم که برام اتفاق بیفته, اتفاق افتاده و حتی خیلی بهتر وشسته رفته تر از اون چیزایی که عقل ناقصم از خدا می خواست.

فقط یه چیزی عوض شده.

اینکه بخاطر همون چیزایی که از حضرتش خواستم, دیگه امسال توی اون هیئت و بین اون بچه ها و سر اون دیگی که هر سال بودم نیستم.


۹۱/۰۹/۰۵
پشت کوهها

نظرات  (۱۷)

چقد خدا بعضیا رو دوس میداره! خوش به حالشون
۰۵ آذر ۹۱ ، ۱۶:۰۸ زهره سعادتمند
من اگه بودم خیلی دلم می سوخت
با کریمان کارها دشوار نیست....
۰۵ آذر ۹۱ ، ۱۸:۱۸ دشتْ‌بان
و عسیٰ ان تکرهوا شیئا... خودت که‌ به‌تر بلدی...
خب من شدیدا معتقد می باشم که توی این دنیا هیچ چیز به آدم نمی دن مگر اینکه به جاش یه چیزی رو میگیرن.
و البته خیلی پیش میاد که بعد یه مدت می فهمی تو این معامله ضرر کردی ! ... دیدم که می گم حاجی !
جا داشت اینو مینوشتم:
به قول بعضیا، شمام که اصن با خدا خودمونی و این صوبتا!
شما که از پارسال،‌ دست ِ پر درومدی،
وساطت ِ ما رو هم بکن پیش ِ خدا
شاید گره‌ای هم از ما باز شه..
که اگه گره‌هامون باز شه قول میدیم از سال بعد
با هم بریم سر اون هیئت هرساله‌ی شما
ایشالا سال دیگه با خانوم و خیل عظیمی از بچه مچه ها دیگ بار بزارید به شکرانه رسیدن به همه چیزایی که امسال می خواستید
ینی امسال کجا بودی پس؟
ی جای بهتر؟
اگه برای ماهم دعا می کردین خیالمون راحت بود به واسطه بنده های خوبش نگاهی هم به ما داره ... البته شایدم دعا کرده باشین ... والله اعلم
۰۶ آذر ۹۱ ، ۱۶:۳۹ خانوم جون
منم نشستم فکر کردم، به حاجتای پارسالو پیارسالو پس پیارسالو اوففففففف. همینطوری برو عقب.
خیلیاشونو گرفتم. بیش از لیاقتم. امااز سالهای خیلی دور، یه حاجتو با خودم سر دیگای حلیم عاشوراو پای ضریح امام رضاو شاه عبدالعظیمو....
دیگه به این حاجته ام عادت کردم. می ترسم اگه امسال برآورده شه، اونوقت سال بعد پای دیگ حلیم....
کرمت رو شکر اوس کریم.
جای قبلی نباشی یا جای دیگه باشی فرق نمیکنه.مهم اینه که باشی. مثلن خدای نکرده وقتی دسته ها دارن رد میشن پشت پنجره ی اتاق بیمارستان نباشی...
ما که هرچی بخوایم بهمون نمیده.سالهاست دیگه چیزی ازش نخواستم .به نظر من ما خودمون باید بدست بیاریم .
آقا اگه فروشی ما هم میخریم دعا تون را نصفه قیمت
خب همه اینا به خاطر همون بقایای آی کیو شماست که اگر درست استفاده می کردین اون چیزا رو نمی خواستین که بعدش اصل کاریه رو از دست بدین
الحمدلله.
پیله است دیگه. خونه گرم و نرم و امن. بلاخره دیر یا زود باید از توش در می اومدید.....................

بسی الحمدلله!
بهله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">