پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

[عنوان ندارد]

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۳ ق.ظ
به نام خدا

 

یکی از لذتهای این زندگی ناچیز و حقیر دنیوی که به جون خودم نباشه، به جون شما، به اندازه ی آب شیشه ی کامبیز هم نمیارزه اینه که بعد از چهار روز مرخصی بدون مقدمه یه روز هم مرخصی اضافه بهت بدن !

شکلک پشت کوهها در ابرها !

 

۹۱/۰۹/۱۸
پشت کوهها

نظرات  (۱۵)

از اونوقتا بوده که باید میپریدی خدا را ی ماچ آبدار میکردی....
مثه شب پنج شنبه ما اینقد ماچش کردیم اوس کریمو ....


اگه بعدا ی جایی تلافیشو در نیارن خوبه!
دیگه کاریه که ازمون برمیومد_ درخصوص دعاکردن و اینا_ اگه بازم درخواستی داشتین بگین، رودربایستی نکنین.بگین تا با خدا مطرحش کنم!
نیافتی از اون بالا!!!
سلام

اونوقت تعبیر شما از اضافه خدمت چیه؟!
شدید ترین عذاب؟!

منتظرم
یاعلی
۱۸ آذر ۹۱ ، ۲۳:۳۷ زهره سعادتمند
دیگه تا چندین ماه آینده حق ناله و غر ندارید!
اینا همه اش اثر دعاهای منه حاجی
چندتا شیر موز و دیزی طلبکار شدم الان !
هیچی خوشایند تر از یک روز مرخصی اضافه برای یه شیرازی نیس
۱۹ آذر ۹۱ ، ۰۸:۴۳ دشتْ‌بان
آقا! تو رو خدا تا من معافی نگرفتم شوما از این لذتا نگو، ما هوس نکنیم خودمون رو دوسال بدبخت کنیم!
۲۰ آذر ۹۱ ، ۱۲:۴۲ یک دانه شن(الهه)
به هر صورت فرمانده ها و سرهنگ ها باید یه جوری خودشونو از دست افسرای کارنکن و تنبل نجات بدن یا نه؟!!!
من اگه بودم 4 روز دیگه هم مرخصی می دادم.
بح بح! خصوصا که اهل خطه شعر و بهارنارنج هم باشه آدم
من نظر نذاشته بودم اینجا؟!
سلام

داداش بیا پایین از اون بالا! خفه میشی! وارونگیه! :|
۲۱ آذر ۹۱ ، ۱۰:۴۶ خانوم جون
کامبیزم بردی؟
من که میگم چیز (رو میزی) دادی بهشوننننن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">