پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

[عنوان ندارد]

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۰ ب.ظ

به نام خدا


یه بنده خدایی بود که یه مدت کارم گیر یه تماس ناقابلش بود. برا چند ماه گاهی هر روز و گاهی روزی چند بار سعی میکردم باهاش تماس بگیرم. خوب میدونست که تا چه حد کارم گیرشه. رسما و مثه چیز می پیچوند. یا جواب نمیداد یا میگفت یه ربع دیگه تماس بگیر الان کار دارم!

حالا اگه گفتین چی شده ؟

کاملا درست حدس زدید !

حضرت باری تعالا نه یکی بلکه چند تا از کارای حیاتی این دوست عزیزمون رو گیر ما انداخته ! 

این دوست عزیزمون هر روز زنگ میزنه وپیگیر کاراش میشه و خیلی نگرانه که چی میخواد بشه وهمش تاکید میکنه که یادت نره و جبران میکنم واین صوبتا !

دلم براتون بگه مام راستی راستی اینروزا خیلی سرمون شلوغه و چند بار توی همین چند روز شده که بهش گفتیم یه ربع دیگه زنگ بزنه و یه ربع دیگه هم خب بالاخره کار داریم دیگه!

ولی خب. بالاخره ما انسان شریف ومتشخصی هستیم و از اون خونواده هاش نیستیم. وگرنه فرق ما با امثال این دوست عزیزمون چیه ؟ اینه که فردا اگه زنگ زد به فاز پیچوندن پایان میدیم و یه کم کلمون رو میخارونیم و به این فکر میکنیم که دقیقا چیکار می تونیم براش بکنیم!

نتیجه ی این انشای ما این بود که دنیا دار مکافات است و وقتی برای کسی کاری ازت برمیاد دریغ نکن وگرنه مطابق شواهد موجود دهن مهنت آسفالته !

۹۱/۰۹/۲۶
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

این چرخ می چرخد بسی بهر حساب هر کسی
یک روز جبران می کند جوری که با ما می کنی
منم یه بار کارم گیر یه بنده خدایی بود،بعد همیشه گوشیش خاموش بود،من هروقت بهش اسمس میدادم سند نمیشد،یا زنگ میزدم خاموش بود،کلی تو دلم بدوبیراه میگفتم!
بعد خلاصه فکر کرد که دقیقا چیکار میتونه برام بکنه و اینا. فک میکنم ازون خونواده های شریف و متشخصش بود!
شمام متشخص باشین!بالاخره از قدیم گفتن از هر دست که بگیری از همون دستم میدی!(بقرعان میدونم از هر دست بدی از همون دست میگیری درسته،ولی دیگه نوشتم حال نداشتم پاکش کنم!!)
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت
۲۷ آذر ۹۱ ، ۰۷:۳۸ دشتْ‌بان
ببین داداش
خدا می‌خواسته امتحان‌ت کنه!
که ببینه خودت که این همه غر می‌زنی سر ملت و اینا، چه‌قد برات راه انداختن کار مردم مهمه...
موافقم حاجی !

حاجی ازش 5 تا شیر موز بگیر تا دفعه دیگه این کارا رو نکنه :|
من فقط شما رو توصیه میکنم به تقوای الهی ! :|
شاید خدا خواسته شما متوجه بشی ک می شه کار از دستت بربیاد و سرت واقعن شولوغ باشه
اما شما انگار از اونور برداشت کردی
حتما باید بزنه دهن مهنتو آسفالت کنه تا بفهمی؟
ایییییییییشششششششششششششششششششش
میشه این شواهد رو ببینیم؟!
سلام
مرحبا که قصد مقابله به مثل نداری...
۲۸ آذر ۹۱ ، ۱۳:۰۶ ستاره صبح
چیزی که عوض داره گله نداره .. بله !
الآن میتونید این سناریو رو برای "کلید اسرار" یا حتی "شاید برای شما اتفاق بیفتد" و این سریال جدیده چیه؟ عبرت؟ بفرستید ...
راستی الآن که من دیگه تو مسیر نمیام کی میاد زل میزنه به اسم رو یونیفرمتون؟
وااااااااااااااااا

خب دقت کنید تا ثقسمت ایییییییییییییشششششششششششششش رو هم بگیرید
ایییییییییششششششششششش
یا پیغمبر!

لباس شخصی لباس شخصی ک می گن شمایید؟
چوبو که ورمی داری...
من که دلم نمیاد کار کسی رو عقب بندازم به جون دوست کامبیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">