پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

از افاضات شیخ ما

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۴۳ ب.ظ
به نام خدا


در زندگی چیزهاییست که انسان نمی داند

و چیزهاییست که آرزو می کند که هرگز نمی دانست

همه می گویند دانستن حق شماست ولی کسی از هزینه ی دانستن نمی گوید.


- حکیم فرزانه ،پشت کوهها !

۹۱/۱۰/۰۵
پشت کوهها

نظرات  (۱۳)

۰۵ دی ۹۱ ، ۱۹:۴۵ زهره سعادتمند
هوووووم..
چه هیدری!
برای همینه که این روزا هزینه های هنگفتی داره خرج می شه برای ندونستن!
(مدیونین اگه فک کنین با غرض و مرض نوشتم جمله بالا رو!!)
۰۵ دی ۹۱ ، ۲۰:۰۳ حسین سعدی
وربما من الأفضل أن لا نعمل بعض الأمور..
عمیقا درک میکنم :|

آقا ما اصن مرید شما شدیم ! :))
شیخ و حکیم رو ول کن... دیدی چه زود یه سال گذشت؟
آنهایی که ادعا میکنند می دانند دقیقن همانهایی هستند که فی الواقع نمی دانند !

سیدنا بی دل

سیدتنا !
إ من نمی دونستم اسم شما فرزانه س
تکبیر!
حکیم این همون عکس معروف بکگراند ویندوز ایکس پی نیس که بر اثر گازهای گل خانه ایی و فرسایش محیط بر اثر گذر زمان و همچنین عوامل حیوانی مثل چرای چهار پایان از جمله گوسپند و گاو از این دسته حیواناتو مهمترین عامل که عامل انسانی ست به این روز افتاده ؟! (اشاره به هدر وبلاگتون)

هرچی میکشیم از دست این گوسپندانه! علی الخصوص انسانهای گوسپند!
چه حکیمانه :)
اوهوممم...کاملا موافق ام!!!

من خیلی دقت کردم آدم هرچی نفهم تر خوشبخت تر!
۰۶ دی ۹۱ ، ۱۸:۴۷ زهره سعادتمند
فک کنم دیگه روتون نمیشه خونه عوض کنید!
من یه دو سه ماهی میشه حواسم هس ببینم کی بار سفر می بندید!
چه عکس زیبایی فرزانه!
بعله درسته!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">