پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

تصاویر خفن !

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۴ ب.ظ

به نام خدا


در ادامه ی پست قبل و از آنجا که حرف خاصی برای گفتن نداریم شما را به دیدن تصاویری از طبیعت دعوت می کنیم

بجای موسیقی متن هم می تونید سوت بزنید!


1

2

3

4

5

6

7

8

9


۹۱/۱۰/۲۸
پشت کوهها

نظرات  (۲۴)

همیشه دوس داشتم تو یه جایی مث هشت باشم،بعد از اون بالا بپرم پایین!!تا الان که نطلبیده!!:|

این احساسیه که به هر کسی دس میده!
(الکی گفتم!)
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۰:۳۱ هو العشق
با تشکر!

با خواهش می کنم!
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۵:۴۸ مخمصه گر ایرانی
من خستم یعنی دستم به دهنم نمیرسه میشه شوما جای من سوت بزنی

نه دستمو بکنم تو دهنت تفی میشه خب !
۲۹ دی ۹۱ ، ۰۹:۵۱ دشتْ‌بان
خب من یه بار با گوشی کامنت گذاشته بودم که فک نکنم ثبت شده باشه. حالا دوبار می‌ذارم، شما هم دست‌ت باز باشه با تن‌نازی‌ت(!) دوبار جواب بدی!
.
یه جمله‌ی پسرونه‌ هست که چون بی‌ادبیه و من‌م بچه‌ی فوق‌العاده‌ی مؤدبی‌م، ترجمه‌ش می‌کنم به این:
گیر آوردی ما رو آیا؟!
.
خهوش به حالِ خودم که اکثر ای نفضاها رو تجربه کردم. الآن تو فکر پاریس و سوئیس و منهتن و اینام!

خب خوشحالم که همه اینا رو تجربه کردی و دیگه آرزویی نداری
حالا با خیال راحت می تونی بری خدمت!

بد زدین توو کار جنگل و دریا و کوه و بیابون

خدا کنه سرطانه ک دوستتون توی کامنتدونی قبل می گفتن خوش خیم باشه

 دیگه زیادم توی این فازا باشید رو تنتون جلبک سبز می شه

عین اون درختا

 

راستی خوش خیم خوب می شد یا بدخیم؟

ینی از دید ما دسته بندی شدن یا از دید خود اون محموله های خوش خیم و بدخیم

 

می شه بقیه ی سوالای پزشکیمونم همینجا بپرسیم؟

 

می شه وقت برنامه تونو بیشتر کنید؟

 

می خواید شماره ی روی کالا رو براتون اسمس بزنیم؟

 

قرعه کشی هم دارید؟

 

جایزه چی؟

 


مخاطب گرامی
شما برنده ی یک سال کامنتگذاری رایگان در پشت کوهها شدید
روابط عمومی پشت کوهها

من از چاهار خعلی خوشم اومد

پنج لامصصبا همه ی درختا دوتا دوتا وایسادن تنها بری ب فنا می ری

ولی شیش خوب بود

 

شما کارای رواشناسی می کنید یا دنبال پیدا کردن عاملین از بین رفتن هوای پاک، قطع درختان سبز، آمادگی برای پانزدهم اسفند، جنگل طلای سبز خریداریم


ما در کنار همه ی مسائل بالا که مطرح کردید و همشون صحت داره شبا بیکاریم !

چه تصاویر بکری!!

یه آن دوست داشتم انقدری کوچیک بودم  که بتونم رو برگای عکس  4 دراز بکشم!!

چه حس خوبی به آدم دست میده  :)


من بیشتر دوس داشتم برگا بزرگ بودن برعکس نه من کوچیک باشم! :)
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۵:۳۵ استار بانو
چرا تو این عکسا عکس از کویر نیست؟
آخه این چ وضعشه؟لطفا مسئولین رسیدگی کنن!

جدی نمیدونم خودمم چرا !
به مسئولین می سپرم رسیدگی کنن
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۹:۱۲ | خانم ِ ز. عین |

قشنگنا ! ب کامبیزتون نشون ندید این تصاویری ها !!
هوس مهاجرت میزنه به سرش !
میشه فرار ِ بامبو ها !



:))
۲۹ دی ۹۱ ، ۱۹:۵۹ زهره سعادتمند
فک کن که یه آدم چقد بی سوِژه شده باشه!

احتیاط
به عمق فاجعه نزدیک می شوید!
عکس فک و فامیلاى کامبیز رو گذاشتین چرا؟

+میگم این تغییر آدرس خوبیش اینه که زود به زود آپ میکنین..بزن به تخته

زدم !
خدا به حق همین روزای عزیز پیش رو یه پرونده ای، مشکلی، خاطره ای چیزی پیش روتون قرار بده که از آپلود این عکسای نشنال جغرافی راحت شید.

خدا رحم کنه !
۳۰ دی ۹۱ ، ۰۲:۰۸ سیدمهدی ربیعی
حرف برا گفتن نداری باید حجم نت ما رو دچار کنی آخه آیا؟

نامحدود بگیر که دچار نشی خب !

اونجوری خیلی وحشتناک میشد!! :(

اینهمه بزرگ بودیم هیچ اتفاقی نیفتاد حالا یه بارم کوچیک بشیم :)


حالا همین یه دفه ولیاا !

من چهار و شش و هفت رو خیلی خوشم اومد

ایشالا خدا قسمت کنه!

 

به زیبا! :

این جمله ات اصلا کولاک بود ها! : "پنج لامصصبا همه ی درختا دوتا دوتا وایسادن تنها بری ب فنا می ری"

کارای روانشناسی؟!! من تو پست قبل میگم دارن ملت رو جیز میدن تو میگی کار روانشناسی !؟ (آیکون یک نیمچه روانشناس ِ آینده!)

 


بابا نیمچه روانشناس آینده!
الان چی هستین دقیقا؟!

من باب ِ سوالتون :

نوشته بودم که "اولین" بار بود و ان شاء الله آخرین بار


بح بح

ب باران:

قابل شما رو نداشت آبجی <آیکن زیبا!یی ک عینک دودی زده در حالیه ب دیوار تکیه داده ی پاشو هم زده ب دیوار و دساشم توی جیبشن و سرشم پایینه و کلا شاپوشم آورده پایین تا زیر ابرواش و خودشو متعلق ب همه ی مردم می دونه، از دادن امضا هم امتناع می کنه البته>

 

بعدشم حالا ما ی چی گفتیم این بنده خدا سرباز وظیفه ی امریه ی بی نظم طبیعت جوی نشنالژئوگرافیست کامبیز پرور دلشاد بشه. باید بزنی کاسه کوزه شو بهم بریزی؟

حالا کی از این نیمچگی درمیای؟


نشنال ژئوگرافیست !!!!

راستی شما از باهار خبر ندارین؟


نه متاسفانه
از یابنده تقاضا میشه در صورت یافتن اونو به نزدیکترین صندوق پستی بندازه

مگه باهار آدرس پستی داره؟


آره شما بندازیدش بقیش حله!
یهو یه سایت طبیعت گردی معرفی کنید این همه زحمت ندین به خودتون ...:)
اون جنگلا ولی حس خوب و ماجراجویانه ای داره ... جون میده برا عکاسی

:))

البته خب تصاویر خیلی قشنگی هستن ولی فقط تو تصویر ! آیا می دانید چرا ؟ چوون اونهمه جونور و حشرات موذی و چندش که اینجورجاها فراوونه تو عکس نمیفتن ! من موندم خدایا تو که طبیعت به این قشنگی آفریدی اینا چی بودن نهادی در اونها ؟!!

 

درضمن من نتونستم سوت بکشم نه اینکه بلد نباشمااا که از دختر با کمالاتی به سن و سال من بعیده ! بلکه به خاطر اینکه شما یه نگاهی به ساعت کامنت من بنداز !


استثنائا چون دلیلتون موجه بود من جاتون سوت زدم!

من میگم شما هر بار درباره یه یکی از این مناظر صحبت کنید

مثلا : تصویره کجاست- کی عکس گرقته- چیو میبینیم !!-و....

اینجوری کلی طول میکشه تا بتونین سوژه پیدا کنین!!!هه هه هه هه هه هه


نه دیگه! درسته ما در عسر وهرجیم ولی انقدام دیگه به خنسی تیفتادیم که!
۰۳ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۴۵ یک دانه شن
به به منزل نو مبارک.چه قشنگه اینجا.
درباره اون برجک دیده بانی و این حرفا ایشاا... به زودی خبرهای خوبی اینجا بنویسین.

بح بح از این ورا ؟

اما من اگه باهارو پیداش کنم ورمیدارمش برای خودم  <آیکن ی قلب تیر خورده ک رووش نوشته باهار>


آیکون چه حرفااا !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">