پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

گور دسته جمعی

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۲۳ ب.ظ


۹۱/۱۱/۱۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۴)

۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۳۲ مخمصه گر ایرانی
شوما با نشون دادن این عکس قلب جوامع جهانی آزرده خاطر کردی داداش
به کامبیز هم بگو هرچی زغال مروحم ها هست باقی عمر شوما

کامبیز اینو ببینه خشک میشه !
حالا بازم هی بگید اصلاحات!

این اصلاحات ریشه ایه!
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۴۴ خانم ف میم
سلام ...

می شود کمک حال ِ دلم شوید ؟؟

باشه!
نچ نچ نچ نچ نچ

می بینید توروخدا؟!
هنوزم می‌شه عاشق شد
هنوزم حالِ من خوبه........
.
:|||||||||||||||||||||||||:

جان من؟!
پشت ابرها شده اید انگار!

پشت کوههامون ابری شده!
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۲۲ سیدمهدی ربیعی
فاتحه ی دست جمعی

خدا نخلای شمارم بیامرزه.
تصویر خوبی نیست دلم آدم میگیره.

:(
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۳۲ | خانم ِ ز. عین |

چرا اینجوری شدن واقعا ؟! :|
سوزوندنشون ؟
نخلای بیچاره ی ِ دوست داشتنی :(


هعی ی ی ی !
من برای پستِ بالایی، رو فلشِ‌ قرمزه کلیک کردم. چون صاحبِ این‌جا اصن براش مهم نیست مخاطبای با اینترنتِ ذغالی هم داره و خب نباید کاری کنه که اونا احساس تحقیر کنن...
برادر من! اینو بزنم برای دان‌لود، برم سربازی برگردم‌م تموم نمی‌شه. تازه کی تو این مدت پاسخ‌گوی تله‌فنی‌ست که اشغال شده؟! فک کردی این‌جا کجاست؟ افغانستانه؟!

چرا تشویش اذهان عمومی میکنی؟
با اینترنت دیزلی هم باشی طولی نمیکشه!
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۹ زهره سعادتمند
سر به زانوی دوست..

بگذارید!
:'(

ما هم.
جهت تعجیل در فرج امام زمان صلوات

الهم صلی علی محمد وآل محمد
ور ایز یک عدد مستر پشت کوهها؟

هی ایز این پشت کوهها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">