پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

بی خیال حالا

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۵۷ ب.ظ

به نام خدا


بردارید یه بستنی چوبی بخورید و به دنیا و ما فیها لبخند دلهره آور بزنید


مهمون من اصن


۹۱/۱۱/۲۸
پشت کوهها

نظرات  (۲۲)

۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۲۰ مخمصه گر ایرانی
 آخ گفتی داداش
بی زحمت قربون دستت یه سالار بیا اینجا

سالار!
برو اونجا !
سلام

:))

راضی به زحمت نیستیم! :D

چه کنیم دیگه ! :)
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۳۴ زهره سعادتمند
ما آب‌م که می خوریم به دنیا و ما فیها ش لبخند می زنیم. پوزخند حتی!

خب مال شما یه کم پیشرفتس!

اتفاقا امروز داشتم میگفتم انقدر همه چی گرون شده که دیگه بستنی چوبی ساده هم نمیشه خورد! بعد شما صاف اومدی یکی از خوشمزه ترین هاش رو گذاشتی اینجا؟این انصافه؟

مهمون شما؟ از اون تعارف شابدلعظیمی ها بودا! :))


شما آدرس بدید من پست می کنم! :)
آخ که چقد بستنی پیچ پیچی دوس داریم...

بح بح !
خواستم بگم زمانى اگه خواستید من رو گول بزنید یا متقاعدم کنید یا کلا هرچى!

فکر اینکه وسیله ش بستنى باشه رو نکنید چون من زیاد تمایل ندارم به بستنى خوردن

سهم من از اون پولى رو هم که قراره باهاش بستنى مهمونمون کنین رو نقدى با من حساب کنین

+اون دست چه کسى است آیا؟

اى بابا اینجا هم که شکلک نداره...از دست شمااااااااااااااااااااااااااااا

برا گول زدن شما نیازی به بستنی نیس
بدون این حرفا هم گول می خورید من میدونم! :دی
غیر بستنی که خیلی نشاط آوره دلم می خواد یه بار بزنم تو کار محلول غلیظ زعفران !! می گن شنگول می کنه اساسی!! دی:

برا شنگول شدن راه زیاده ها !
مواظب باشید! :دی
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۴۱ استار بانو
من از این بستنی ها دوس ندارم!

یه بستنیه قهوه لطفا!

چی هس بستنی قهوه؟
خب یه دفه شماملت رو مهمون کنید معلوماتمون بره بالا !

واسه من بستنی خرسی بگیر لطفا  !


تو جون بخا حاجی
کیه که بده؟!
بستنی همشهری هم خوردید که.
این هویچ بستنی بخش هویجش مزه خاصی نمی ده انگار داری آب می خوری.
اقا ما چوبشو میخوایم، برامون پست کنین پلیز.


معلومه حرفه ای هستینا!
مام برا همین چوبش می خوریم فقط!

 نشکر از این همه مهمان نوازی

زیاد خرج نکنین توی این اوضاع کشور


اوضاع کشور رو سیاه نمایی نکنید!
بستنی چوبی بخورید جاش!

:)

نوش جان بستنی پیچ پیچی راه راه رنگی!!

ما هم امروز خوردیم از نوع آدمکی!! :)


خوب کاری کردید! :)

من بستنی دوس ندارم خیلی،میشه برا من یه میلک شیک بگیرید!:دی


اگه برا ناهار بمونید چولوکبابم داریم تازه! :دی
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۱۴ استار بانو
بستنی با طعم قهوه را بستنی قهوه گویند! :دی
حالا کاپوچینو هم قبوله :پی

ملت چه چیزا میخورن! :دی
سلام

تعداد -قابل توجه- ـی چوب بستنی به فروش می رسد!:D
قابل توجه بعضی از دوستان :سوت

بذارید روز تولدمون هدیه کنید بهمون!
میبینید ما چقدر حرف گوش کن هستیم؟برداشتیم یه بستنی چوبی خوردیم و به دنیا و ما فیها لبخند دلهره آور زدیم :))
http://upload.tehran98.com/img1/3hhsrbi17k02qtf5jz.jpg

بابا Samsung  GT-S5560 !
۰۱ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۳۲ | خانم ِ ز. عین |

خدایی تفریح از این سالم تر ؟!
لبخند درآر تر ؟!
شیرین تر !
:دی

آقا اون بستنی رو ببر اونور الان آب میشه میچکه رو ملافه
شما ک قطعا نمیشوریش !
دهه!

بستنی برا آب شدنه و ملافه بر شستن! سخت نگیرین! :دی

مزاحم نمیشم ولی حالا که دارید زحمت میکشید من کباب کوبیده دوس ندارما!!لدفن برگ سفارش بدید!:دی


برگ برا ببعیه !
کوبیده داریم فخت
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۴۱ سیدمهدی ربیعی
اگه بستنی چوبیش مزه آب بده واقعن نمیتونم لبخند بزنم

خب شما از اون گروناش بخورین اصن!
گفتم که مهمون من!
تحقیقات هم نشون داده که لیس زدن به بستنی نشاط آوره. جدی جدی می گما. چند وقت پیش مقاله شو خوندم.

به این سرعت از ایده های ما مقاله نوشتنا
قدرت خدا !

من قیفی میخوام


بچه ای که ایراد بگیره رو کسی دوس نداره!
همه چوبی میخورن!
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۱۴ محرم نینوا
خدا این تفریخات سالمو از ما نگیره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">