پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

سوخت جامد در آشپزخانه !

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۱۱ ق.ظ

به نام خدا


خوابیده بودم یهو با سروصدا از خواب می پرم. می بینم همه ی خونه رو یه دود سفید رنگ غلیظ گرفته! به صورت سینه خیز میرم سمت آشپزخونه می بینم چند تن از مهندسین هوافضای این مرزو بوم گویا در مراحل آزمایش سوخت جامد موشکی شون دچار مشکل شدند و سوخت مربوطه آتیش گرفته ! تا خفه نشدیم هرچی در و دریچه هست رو باز می کنم تا حداقل تلفات جانی ندیم این وسط!

واقعا علاقه ی این جوانان به پیشرفت صنعت موشکی این مرز و بوم رو می بینم اصن روانی میشماا !

فقط کاش زیرساختهای ایمن برا این جوونا فراهم بود تا توی آشپزخونه ی خونه تست سوخت جامد موشک انجام ندن !

ممنونم ازتون!
۹۱/۱۲/۰۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۹)

۰۲ اسفند ۹۱ ، ۰۵:۴۸ آهسته عاشق می شوم

اینترنت انگشتی است
که چشم تفکر را
کور می کند!

" علی لاری زاده"


از گذاشتن نظرات بیخود و بی ربط جدا خودداری فرمایید
"پشت کوهها!"
با تشکر از مسئولین مربوطه...

مسئولین مربوطه هم از شما تشکر میکنن!
:دی

ما هم :دی
بد ِ بى دردسر میخواستن بفرستنتون فضا؟

یه کم به جوانان این مرز و بوم میدون بدین آخه!

میدون که سهله ما حاضریم بزرگراهم بدیم
اصن یه وعضی!
۰۲ اسفند ۹۱ ، ۱۵:۴۳ | خانم ِ ز. عین |
دقیقا ازکی ممنونید ؟ :دی
هی منتظر بودم آخرش موضوع یه چیزه دیگه باشه

جدی جدی سوخت موشک آزمایش میکردن ؟ :/

شما کجا زندگی میکنین مگه ؟:دی

توی یه سایت موشکی زیرزمینی که اشپزخونه هم داره!
۰۲ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۵۴ زهره سعادتمند
این دوستان تون احتمالا همونایی نیستن که از دشمن فرضی شکست میخورن آیا؟!

نه
اینا از اون خونواده هان که به اسارت در میان !
۰۲ اسفند ۹۱ ، ۲۰:۵۲ مخمصه گر ایرانی
شوما دهه شصتیا همیشه مشکل کمبود زیر ساخت داشتید
اصلن به چه امیدی زنده هستید .. . ؟

دس رو دلم نذار آقای کارگردان!
مرسی . خیلی ممنون واسه نظر زیباتون .
لذت بردم ازش..
معلومه تو دلتون مونده بودا :))
خو اونم اسب رو دوس داره. دوس داشتنم که این چیزا سرش نمیشه. میشه ؟؟
:)

حالا از کدوم موشک ها بوده ؟ از اینا که میمون(سرنشین زنده) میفرستن هوا ؟
آقا حوستون باشه قبل و بعد پرتاب خال میمون گم نشه باز دردسر شه :))

میمون یه نمه بزرگه ما فعلا در حد گینگیشگ و اینا میفرسیم!
حالا جدی، دود چی بود؟

میدونم باورش سخته!
واقعا؟[باصدای خانم شیرزاد]

آقا کاش این لایک زدن ها یه جوری بود که نشون میداد کی لایک کرده! البته لگد به ریا ولی خُب بیتر بود اونجوری.

بیتر که بود
ولی کلا سیستم لایک چیز بی مزه ایه.
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۴۴ سیدمهدی ربیعی
مرگ بر آمریکا

هی میگم برو راهیپیمایی تا این شور انقلابیت تخلیه شه گوش نمیدی!
آقای محترم من با شمام ها. می گم چی سوخته بود اینجوری دود کرده بود؟ سوخت جامد هیزمه؟ پارچه اس؟ کاغذه؟ چیه؟

سوخت جامد اصطلاحا به موادی گفته میشه که در موشکها از دهه ی هفتاد به اینور به خاطر یه سری از مزایاشون نسبت به سوخت مایع استفاده میشه
مخلوطی از پتاسیم نیترات یا آمونیوم نیترات و یه سری چیزای دیگه که یادم نمیاد و سرعت احتراق خیلی خیلی بالایی داره و گازی که موقع سوختن تولید میکنه برا موشک وغیره به عنوان پیشران عمل میکنه.

میری با بچه های بالا خونه میگیری همینه دیگه !

زیر کمد هم نگاه کنی یحتمل آر پی جی ، چیزی پیدا می کنی :|


یه شهاب سه بیشتر نیس!

 وای چقد شوما جای باکلاسی زندگی میکنید یا شایدم کار میکنید

کلن موشک وسوخت اونم از نوع جامدش خیلی باکلاس

تا باشه از این دودا


به شرطی که این دودا تو چش و چارمون نره خوبه!
سلام علیکم
احوال شما؟
جدی جدی؟
منم سوخت موشک می خوام اما من میرم تو بالکن تست می کنم باشه؟

سلاملیکم
طول و عرض جغرافیائی تون رو بدین یه خوبشو براتون پرتاب کنیم بیاد|!
یک عالمه روز با این پست برام زنده شد. باشگاه ماهیانه نجوم و رصد ماه گرفتگی و ...
قبل از روانشناسی، علاقمند به هوافضا بودم بشدت
که دقیقا بخاطر همین نبود زیرساختها بیخیالش شدم و اسممو از رشته ریاضی خط زدم و رفتم تجربی و دنبال علاقه بعدیم یعنی روان

+وقتی از بلاگفا رفتید گفتم ااا چه بدشد، خب از کجا خبردار بشیم آپ شدن رو
این چندهفته که دسترسی به بلاگفایی ها نداشتم اما صرفا وبلاگ شما میتونستم بیام و بخونم، فهمیدم که چه خوب شد از بلاگفا رفتید!


آدما تو همین نبود زیر ساختها رشد می کنند پسرم!
+خوش بحالمون!
فک کردین گول می خوریم نمی فهمیم داشتن واسه چارشنبه سوری مواد محترقه درست و امتحان می کردن؟

ما اصن از اون خونواده هاش نیستیم!

:))


ما هم از اینا :))
بابا یه پست قابل کامنت گذاشتن بذارید دیگه من هی میام اینجا پستا رو میخونم کامنتم نمیاد این چه وعض مملکته آخه ما داریم به کجا میریم واقعن این بود اون آرمانهای ما؟
من شما رو جدن توصیه میکنم به تقوای الهی !!

به زودی در این مکان یک پست قابل کامنت گذاشتن نصب می گردد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">