پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

دشت و ابرها

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ب.ظ

به نام خدا

از دور به نظر بلند نمی رسد. از دور خیلی دور هم به نظر نمیرسد. ولی از جایی که ماشین را میگذارم نیم ساعتی پیاده طول می کشد که دشت را گز کنم و تازه برسم نزدیکش. میروم بالا وبالاتر تا جایی که آن سمتش پیدا باشد. و ماشینهایی را می بینم که در جاده ی پشت کوه میروند ومیایند. توی سایه ی یک تخته سنگ می نشینم و به دشت روبرو نگاه می کنم. ابرها حرکت می کنند و سایه ی روی دشت هم. و من دلم می خواهد برای بقیه ی عمرم همینجا بنشینم و به سایه ی ابرها در دشت نگاه کنم.

۹۲/۰۱/۲۲
پشت کوهها

نظرات  (۱۱)

فامیل دور:
سه نوع دور داریم:
اونی که دستت بش نمی‌رسه
اونی که چشمت بهش نمی‌رسه
اونی که فکرت هم بش نمی‌رسه

حالا این دشت جز کدومشه؟

این دست و چشم و فکرت بهش میرسه !
دشت نوردی
کوه نوردی
سایه ابر نوردی
همشون لذت بخشه...

:)
۲۲ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۵۲ سیدمهدی ربیعی
بخیل نباش آدرس بده دیگران هم به فیض برسند

دقیقش یادم نیس کجا بود
یه جایی مرز فارس و بندرعباس
یاد لانگ شات های فیلم های وسترنی افتادم  !!!

این همون سکانسه که جسی جکسون می میره!
خب شب ها که سایه ی ابرها در دشت پیدا نبود چی؟

اصن اونجا نت داره که بقیه ی عمر رو اونجا بگذرونین و برای ما گزارش بدین؟

دلمان سایه های تند تند ابر خواست خب !!!!!!!!!!!!!!!

معلومه این کاره نیستیناا
شبام جا خورشید ماه میاد و اگه چش بصیرت داشته باشید بعله!
۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۶:۵۰ سیدمهدی ربیعی
آره! با انفجار دینامیت توی ارابه ی دندونپزشک!

آخ روحش شااد !

 کی بود ک میگفت : پشت کوه ها شهری است شومام حالا میتونید برید حالشو ببرید


نه آخه اینجا روستا بود !
قبل این‌که عکس کامل باز شه فقط تکِ کوها رو دیدم که خشکه و بی سبزی و اومدم بنویسم نیومدی دهات ما که بفهمی زنده‌گی ینی چی. ولی خب بعد که عکس باز شد احساس کردم خیلی‌م خوب نیست همه‌جا سبز باشه. این مدلی‌شم قشنگه. هرچند جای رودِ آمازون وسط‌ش خالیه!

تا پارسال آمازون جریان داشت امسال منحرفش کردن به سمت یه مجتمع تولید بوووق و دیگه خشک شد!
بقیه عمرتون همون جا بمونین اونوخت غذا چی می خورین؟؟؟ خیلی جوابش مهمه چون منم بارها خواستم برم تو کوه و دشت زندگی کنم اما چون نمی دونستم باید غذامو از کجا به دست بیارم پشیمون شدم برگشتم خونه. والا خوبه آدم از گشنگی بمیره؟!!!

فوتوسنتز می کنم!
حالا پاشید برید
اون قسمت رفت و آمد ماشین ها رو که حذف کنیم دقیقا میشه یه جای ایده ال برای باقی موندن تا اخر عمر !
حذف میکنیم ! خیالات که کنتور نمیندازه ! میندازه؟ :)

اینجا قبلا رزرو شده
از زدن چادرم جدا خودداری کنید!

این دیدن حرکت سایه ی ابرها توی دشت خیلی خوشبحال انگیزناک است

اصن ی وعضی


بسیار زیاد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">