پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

عظمت

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ

به نام خدا

کوهها یک عظمتی دارند که تماشایشان یک لذتی دارد و یک حال خوبی همیشه به من داده است.

شما هم به کوهها نگاه کنید تا حالتان خوب شود.

حال ما هم خوب است جان شما.


۹۲/۰۱/۲۷
پشت کوهها

نظرات  (۱۶)

کاش که ماهم عین شما  یکی از این کوهها داشتیم جناب پشت کوهها

همین خوبه؟ بردار برو مال خودت داداچ!
من از اون دسته آدمای بی ذوقی هستم که از طبیعت خیلی سرشوق نمیام.به خصوص اگه مثلا یه کوه بی آب و علف و سرسبز باشه! :| [آیکون تو ذوق زدن بقیه]

حتما برید خودتون رو اصلاح کنید سرفرصت !
یه شباهت هایی با کوه های اطراف ما داره...البته کوه های ما یه مقدار شاخ تر تشریف دارن و این موقع سال اطرافشون سبز تره بر خلاف بقیه ماه های سال.
اینجا کجاست دقیقا ؟

جنوب استان فارس- نزدیکای بندرعباس اینا
۲۸ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۴۶ زهره سعادتمند
همین که آدم در مقابل‌ش احساس حقارت میکنه، خوبه.

اصلش همینه.
کوه به من حس نا امنی می ده ولی. چراش رو هم نمی دونم. با اینکه محکمند و نماد استحکامند و میخهای زمینند برای ثبات و ... که توی قران اومده.

آدما فرق دارن با هم خب.
پس یه جورایی از ادامه های رشته کوه زاگرس محسوب میشه... همجنس کوه های ما هستش...

این خود خود زاگرسه !
۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۵۸ سیدمهدی ربیعی
خوب عکاسی میفرمایی! حالا آدم از نزدیک ببینه بی تفاوت از کنارش رد میشه ها

کار ما جلب توجهات شما به همین سوزه هاست اصن!

من از کوها زیاد کیف نمی کنم

من از دشت خوشم میاد

وسیییییییع

 

ولی چیزی ک همیشه ذهنمو مشغول می کرده ب خودش اینه ک بدونم پشت کوها چ خبره (جدیا)

شما ک از پشت کوه اومدین خبر دارین؟


همونطور که شما از پشت کوهها خوشتون نمیاد
پشت کوههام از شما خوششون نمیاد!
شما اصن برید تو همون دشت بازی کنید!
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۵۹ | خانم ِ ز. عین |
آقا عکسا این مدت که بنده نبودم خیلی خوب تر شن خیلی ها !
موفق باشید و اینا
+سلام

سلام و بح بح و اینا

پس اون روز الکی میگفتی حالم بده .. آره ؟!!


نه اون موقع خوب بود حالا بده !
من اینجا نظر گذاشته بودم...چی شد پس؟

مسئولین پاسخگو باشن لطفا

حتما به گوش مسئولین میرسونم!

پشت کوها اگه دلشون می خواد از ما خوششون نیاد خب نیاد

اما من نگفتم از پشت کوها خوشم نمیاد

گفتم کیف نمی کنم

تازه از خود کوها

اصن کوه رو باید از توی دشت دید

فقط نگفتین پشت کوها چ خبره ها


آقا چرا با کلمات بازی می کنید
عوامفریبی تا کجا دقیقا؟!
والا پشت کوهها اصولا خبری نیست و همه خوبن وهمه چی آرومه!

 واقعا مسولین چیکا میکنن که جواب مردم را نمیدن

منم اینجا نظر گذاشته بودم ....کو؟؟؟

اصن این اقای پشت کوه ها از همون بچگی با من دشمن بودن ....


جدای از اون خصومت شخصی دیرینه ای که با شما دارم اصن اینجوری نمیشه
مثه اینکه باید به فکر راه اندازی یه ستاد پیگیری سرنوشت نظرات مردمی باشیم!
شما باید عشایر میشدین که هی برین اینجاها و اونجاها! :))

می بینید چقد حق ما ضایع شده؟!
من موندم چرا مسئولین رسیدگی نمی کنن!
کوه ندیدی که به این می‌گی کوه. حیف که سربازم، و الا همین فردا می‌بردم‌ت کوهِ خودمون تا بفهمی یه من ماست چه قد کره و اینا!!!

کی بریم ؟؟
من هشتِ نود و سه ترخیص می‌شم. پاییز و زمستون‌م که هوا خیلی سرده و می‌چایم. اردی‌بهشت نود و چار اگه زنده بودم خوبه فک کنم.

چش رو هم بذاری دهنت صاف شده و گذشته پسرم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">