پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

بدون عنوان

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۰۸ ب.ظ

تا حالا دلتون خواسته یه روزی که رفتید دیگه هیچوقت برنگردید و پشت سرتونم نگا نکنید و همه ی پشت سرتون و مافیهاش رو حواله بدید به پاشنه یا حتی بند کفش چپتون ؟

من الان خیلی دلم میخواد.


۹۲/۰۲/۰۹
پشت کوهها

نظرات  (۱۶)

اووو    ووه کلیا شده

   اما کفش راست بیشتر میچسبه


سلیقه ها مخنلفه !

ها عاموو .... نمونه زندش خود من حاجی !

 

زید الله امثالنا  :))


ایضا امثالکم انشالا!
اوووووووووووه چه جورم...

بح بح!
داداش غمتُ نبینم

خرابتم دااش!

من همیشه خیلی دل م میخواد!

حتی همیشه

حیف که ...


پوووف!
بله تا حالا دلمون خواسته :|

:|

دلتون می خواد از کجا برید و دیگه برنگردید و باقی قضایا آیا؟ از دنیا؟ از کشور؟ سربازخونه؟ خونه تون؟ خونه شون؟


تمساحا !
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۴۹ واقعیت سوسک زده
نمیشه خب چون همشون چسبیدن به ته کفش آدم و هیچ رقمی ام کنده نمیشن !
کفشم که بکنی و پرت کنی یه گوشه باز میفته دنبالت... یعنی میخوام بگم کفشا راهشونو خوب بلدن پیدا کنن!

کفش شوخی نیس
با کفشتون درست برخورد کنید ممنونم

جدیدا اعصاب ندار شدین ها!

 

+پست اخیر و پست سانسور شده رو عرض میکنم اخوی!

+منم الان خیلـــــــــــی دلم میخواد...

خدا به همه مون آرامش و دل آرام بده انشالا


الهی آمین
قبل تر ها بله, اما الان هرگز !


رمز موفقیت شما چن رقمیه؟!
۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۴۷ | خانم ِ ز. عین |

شدید !

:|
یعنی زدی تو خال....
الان دقققققققیقاً همین حسو دارم....اَه اَه

پووووووووووف !
من از پادگان که می‌آم بیرون، هرچی اون توئه رو حواله می‌دم به سوراخِ پوتین‌م!

بیرون و داخل فرقی نداره
همه رو حواله بده علی الحساب
۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۴۱ سیدمهدی ربیعی
 نشده بود به عقل خودم شک میکردم

همیشه به عقل خودت مطمئن باش پسرم!
آره،دقیقا این حال امروز منه!!:|

عجب وضعیه ها !
نع تا حالا نخواسته :دی

من که اصن نمیتونم باتون همزاد پنداری کنم :دی [آیکون سادیسم نهان]:))

این اصن طبیعی نیس !
ینی سادیسم نهان انقد خطرناک می تونه باشه؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">