پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

پشت جنگلها

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ب.ظ

به نام خدا

دیروز بعداز ظهر یه جایی توی جنگلای نزدیک آمل دراز کشیده بودیم وداشتم به درختا نیگا میکردم که چقد بلندن و اینجا که چقد آرومه و دوتا پرنده داشتند توی یه فاصله ی خیلی دور "کوکو" میکردن. میگفتم چرا نمیشه همه چیو ول کنی و بیای همینجا بقیه ی عمرت رو دراز بکشی و به این فکر کنی که پشت این تپه و درختای تو در توش چی می تونه باشه.

پشت این جنگل همون چیزی باید باشه که پشت کوهها هست. 

میدونستم که پشت این جنگل شاید هیچ چیز خاصی نباشه ولی باور کن فکر کردن به صرف همین مساله برا ذهن خسته و لهیده و بی صاحاب من یکی از خوشایندترین کارهایی بود که توی این چند ماه انجام داده بودم.

۹۲/۰۲/۱۴
پشت کوهها

نظرات  (۱۲)

سفر ؟ جنگل ؟ بدون من ؟  :|


جات خالی بود حاجی!
به جای اینکه یه عمر دراز بکشید تا بفهمید پشت اون تپه و درختای تو در توش چی می تونه باشه،‌ یه دقه پاشید برید اون پشت رو ببینین و بیاین!

حال ندارم !
(با لهجه شیرازی خوانده شود!)
سلام

اختیارت دست خودته ...


[نقطه]

جان من ؟!
ینی می تونم یه کارت پایان خدمت برا خودم صادر کنم؟
همین امروز؟!
همیشه به گشت.
پس شمام به بهار نارنج و ... رسیدید!


اون سه نقطش رو لطفا شفاف سازی کنید !
بیا...اینقدر مسئولین پاسخگو نبودن جوون مردم دچار بحران هویت شد از پشت کوهها رفت پشت جنگلها !

به کجا داریم میریم ما ؟!

یواش یواش دارید می رسید ب پشت دریاها

 

پشت دریا شهریست ...


هنو مونده !
کم کم !

 این حال خراب چاره ای نداره جز ....

اگه گفتین ....

ازدواج درست حدس زدین ..ازدواج کنید برادر من ازدواج ...اینقده خوبه


دقیقا چقده خوبه؟
شفاف بگین
این پاسخه شما به من میدین؟

:))

از بچگی وقتی میگفتن مامان وباباتونو چقد دوست دارین چی میگفتین؟

همون قد خوبه...


از اونجایی که بچه ی فهیمی بودم میگفتم اونا منو بیشتر دوس دارن!
بهار نارنج. بهار لیمو. بهار پرتقال.


آها.

همه ی اونایی ک عاشق ازدواجن اولش همینو میگن ..

اصلن ب من چه ؟

خودتون اذیت دارین میشین


شکلک خاصی نداریم اینجا برا زدن برجکتون متاسفانه !
مسئولین رسیدگی کنند
آخ آخ آخ آخ

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">