پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

من دیگه حرفی ندارم!

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

به نام خدا

خدایی این پنج شش ماه آخری خدمت ما دیگه انقدری داریم محضوض میشیم که داره کم کم دامن از دستمون میره!
خدایا میشه لدفن این حال خوش رو از ما نگیری ؟!


تصویر: خواب یکی از همکاران و نیروهای جان برکف سرباز در ساعت اداری

۹۲/۰۹/۱۰
پشت کوهها

نظرات  (۲۶)

بنده خدا اینقدر از صبح سگ دو زده جان از کف ش رفته !

هیشکی بهتر از تو درک نمیکنه بقرعان!
۱۱ آذر ۹۲ ، ۰۰:۳۷ محمد مهدی
من دیگه اسمی ندارم
تو به‌م می‌گی آنارشیست..
اینا رو می‌گم که شاید
درد دوستی عادی‌تر شده
این ترانه‌ی خصوصی 
یه کمی عمومی‌تر شه..

من دیگه حرفی ندارم!
وقتی ماهی چهل تومن حقوق می دن همینم از سرشون زیاده.

یه دونه صندلی کمه. چارتا مناسبه.

این بنده خدا یک تنه یه واحد رو می چرخونه
حداقل سه چار تومن در ماه باید بدن به کارمندایی که بعد از این میان!

 کفششو لااقل در میاورد  راحت تر باشه

صندلیاشم از این خوباس!

ایشالا این خابا گوشت بشه ب تنتون ...چقد مررررررررد میشن این ÷سرا تو دوران سربازی واقعن!!!!


کفش پاشه چون هرلحظه باید آمادگی برا مواقع خطر رو داشته باشه!
این سربازی که میگن آدمو مرررررد میکنه،‌ همینه؟

حالا دیدیدن چطو یه عمر گولتون زدن ؟!
اجرکم عندالله :)

ایشالا نصیب وقسمت داداشاتون!:)
اتفاقا یه دونه داداش من کلاً اجرش عندالله بود.. آخه یه جایی خدمت میکرد که همش تفریح و گردش و سمینار بود.. میدونید کجا دیگه!!

:|
توی اداره ی ما بود ینی؟!

شمام با آقای حقوق دان نسبتی دارین که اینقد کتابای حقوق میخونین ....البته اگهه بیدار باشین  


من مهم ترین چیزی که این روزا میخونم کیهان بچه هاست!
نمیخواد بریم شونه هاشو بمالیم؟!

زحمتتون میشه !
۱۲ آذر ۹۲ ، ۱۱:۵۴ زهره سعادتمند
هرکی واسه درس خوندن به خودش سختی میده چندین سال، حقشم هست که سربازی ش کویت باشه!
بعله!

الان این پیام اخلاقی بود برای بچه های توی خونه که درس نمی خونن؟!
تا ماه آینده نشسته خوابیدن رو یاد میگیرن و تا ماه بعدیش با چشمان باز خوابیدن رو.
نهایتا در حالی از اون اداره میزنن بیرون که میتونن زل بزنن توی چشم طرف مقابل و چرت بزنن!
شما هم یاد بگیرید ! باشد که رستگار شویم !

هه!
ما این مراحل عرفان رو به انتها رسوندیم داداچ!
و ما از این پست یاد میگیریم که زین پس وقتی سربازی را دیدیم،الکی دلمان برایش نسوزد!!!

با تچکر از وبلاگ آموزنده شما :دی

سربازها کلن موجودات حیوونکی هستن !
باهاشون مهربون باشید!
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۲۶ زهره سعادتمند
اشاره به شخص خاصی نمیکنم! ولی بعله!

که اینطووور!
۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خدا رو شکر .. این آخر عمری حقایق رو با چشمای خودمون دیدیم ..

:|

خوبه که حالا فقط شمه ای از حقیقت رو نشونتون دادم!

۱۵ آذر ۹۲ ، ۰۲:۵۳ خارج ازچارچوب
من می‌دونم این سرباز طوری تربیت شده که الان با یه چشم باز خوابیده.

ما از اون مراحل گذشتیم و به مرحله ی متعالی خرو پف هم دست پیدا کردیم!

سلام

بنده خدا چقدر وضعیت خوابش بده!


این بهترین شرایط خوابیدن توی ادارس!
۱۶ آذر ۹۲ ، ۲۱:۵۴ بهنام جعفری
اگر این ها سربازن ما ترمیناتوریم!
اگر این ها سربازی رفتن من رفتم جنگ!
...........
و............... .


خدایی ما یه قل دو قل بازی میکنیم!

دامن...

 

عاقا دامنو بگیر...


گرفتم عاقا خیالت تخت!
گفتنی ها رو همه گفتن منم دیگه حرفی ندارم حاجی ....توی زندگی هیچی شیرین تر از خواب نیست: دی

منم دیگه حرفی ندارم!
khube khube 
ey baba 
ye rahe adam shodan vase pesara hamin sarbazi bud k unam dg alan shode ...... heeeeey

حیف دیگه آدم نمی تونیم بشیم
باید همین فرشته ای که هستیم بمونیم!
آقا ... بیدارش کنین دیگه.. زشته والا!!

هیسسس! بچه خستس !
۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۰ یک دانه شن
آدم می مونه چی بگه!
جز اینکه خب حتما خوابش می اومده که خوابیده دیگه.

این بهترین نتیجه ایه که میشه از این تصویر گرفت!
۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۶ خیال رنگی
من یه بار باهمین پوزیشن تو کلاس خواب بودم(تو کاردانی). هیچی دیگه استاده اومد ابرو حیثیتم به فنا رفت.

حالا ما هیچی نمیگیم خودتون اقلا خجالت بکشید!
are dg fereshte shomaeen
bichare adama va jenha

در هر صورت خوش بحالمونه!
فک کنم اون محظوظه!اگه محضوض باشه،منظورت چیه؟!!:-؟

عه؟
سوتی دادم ؟!
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۱ طلبه جهادگر

سلام

وب خوبی دارید هرچند وقت نشد همش رو بخونم! ولی یه گشتی زدم!!

بامزه هست پستایی که میذارید...

منم تازه یه کار خیلی کوچیک رو شروع کردم...

برای بهتر شدنش نیاز به نظرات قشنگتون دارم، ممنون میشم منو با نظراتتون کمک کنید.

امیدوارم تو زندگی موفق باشید و همیشه خوشبخت و شاد...

Harakat.blog.ir

منتظرم...


سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">