پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

ای بابا !

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

به نام خدا

توی همین هفته ی اول بعد از تموم شدن خدمت فهمیدم که خدمت مزایایی داشت که از اون غافل بودیم.

مهمتر از همه اینکه کسی ازت توقعی نداره. مثلا کسی چندان نمی تونه بهت بگه چرا زن نمی گیری و به زندگیت سر و سامون نمیدی! چون سریعا بهش میگی آخه من سربازم! خب همین کافیه! یعنی دلیل قانع کننده تر از این اصن؟!

دوم موضوعه شغله. موقعیتای جدیدی سریعا بوجود میان. اصولا حق انتخاب داشتن خیلی هم چیز خوبی نیست! برا همینم همیشه سیستم کشورای کمونیستی رو می پسندیدم! سیستمی که برای لحظه لحظه ی زندگی آدما برنامه داره و به همه میگه که فلان ساعت در روز مثلا باید چکار بکنند! وقتی یه انتخاب جلوت باشه همه چی آرومه. ولی وقتی شد دو تا و سه تا، سخت میشه خب. البته خداوند رو شاکرم که توی این اوضاع رکود زده ی مملکت هوامون رو داره. 

ولی دعا کنید که داریم مسیر زندگی سی سال آیندمون رو جهت میدیم!

۹۳/۰۸/۱۳
پشت کوهها

نظرات  (۲۰)

۱۳ آبان ۹۳ ، ۲۰:۴۹ مجتبی شفیع زاده
احسنت. جالب بود
الان میتونید بگید محرم و صفره، امید که قانع کننده واقع بشه :-)

ممنون از راهنمایی سازندتون :)
پسر یادت نره عروسیت ما رو دعوت کنی :D

برو هواتو دارم :)
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۴ زهره سعادتمند
خب چرا زن نمیگیرید؟
مصداق کفران نعمته ها!

از این زاویه دقت نکرده بودم!
عهه. والا من این‌قدی که تو سربازی به‌م گفتن برو زن بگیر، قبل‌ش نگفتن و می‌دونم بعد‌ش‌م نمی‌گن. :|
بنده هزارتا انتخاب‌م داشته باشم، بی‌کاری رو انتخاب می‌کنم!

بیکاری بد است! مگو چیست کار!
تو اوضاع بیکاری کنونی داشتن گزینه های انتخابی برای کار، موهبت کوچیکی نیست...

راستی چرا زن نمی گیرید!؟ خخخخخخخخ

میدونم. برا همینم میگم خدایا شکرت!
توی محرم و صفر که کسی زن نمی گیره! (حواب از این قانع کننده تر ینی؟!)
حداقل تا یک سال میتونین در جواب چراها بفرمایید که "تازه سربازیم تموم شده".

من واقعن از شما ممنونم!
حاجی آبدارچی خواستید سر کار جدید خبر بده :|

بیا زودتر که از دیزی خوردن افتادیم بد فرم!

سلام

ان شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر باشید


سلام. ممنونم.
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۰:۰۲ زهره سعادتمند
شماهایی که بی دلیل موجه و قانع کننده ازدواج نمی کنید، به خیلی چیزها دقت نمی کنید!
البته من که نمیدونم شما واقعا چرا ازدواج نمیکنید! شاید برای خودتون موجه باشه.

هست.
مقولۀ انتظار که من 5 - 6 سالیه دارم ازش لذّت می‌برم، البته موقع تولد یه‌هم اضطراب می‌گیرتم که اوهوی محمّد، فلان‌ساله هم شدی رفت، داره وقت‌ت تموم می‌شه‌ها! دیگه کم‌کم ملّت ازت انتظار دارن!
درضمن؛ فدای ِ سوسیال‌کمونیست‌های‌ فاشیست که حق انتخاب به‌‌مون ندن. من حاضرم همین الآن برم روسیه اگر خدا، یکم گرم‌ترش کنه :)
درضمن‌تر؛ دُنیا به کام‌ت.

نرو آقا! اتحاد جماهیر شوروی با فروپاشی دیوار برلین از هم پاچید تموم شد رفت این قصه ها!
البته کره شمالی هنوز به قوت خودش باقیه. دیگه خود دانی!
شغل فقط میدان بازی است، بازیگر خوبی باش
کدام میدان زیاد توفیری ندارد!

خب مشحصه که این حرف اشتباهه!
عاقا این انتخاب مسیر سی ساله ی عاینده اصن ی وعضی سخته ها
اصن ی وعضی 


اصن زن گرفتنو بیخیال

موضوع مهم تر اینه ک اینجا هنوز عایکن نداره؟

تچ تچ تچ تچ


همچنان تچ تچ تچ تچ 

شمام هر از گاهی میرید توی افق دوباره میاید بیروناا !
آره افق زیباعی! های خودشو داره محوش می شم یادم می ره بیام بیرون


دوباره یادم افتاد
برم ببینم باز می شه محو شم [عایکن همچنان تچ تچ تچ تچ ب علت عدم وجود عایکن]

یواش برید!

برای سی سال آینده:

اللهم !

اهدنا الصراط المستقیم..


آورین
انتخاب اولی مال تو. دومی هر کاری بود ندید مال من . خوبببه؟؟
عاقا فرصت کاری مثل میت میمونه. نباس رو زمین بمونه

عاره بابا اوضاع شیر تو خری هست این بیرون حسابی!
ای بابا چرا همه گیر دادین بره ازدواج کنه.من میگم ازدواج نکن.دلت واسه مجردیت لک میزنه مزایای مجردی خیلی بیشتر از متاهلی هست.هر چیزو که نباید تجربه کرد از تجربیات دیگران استفاده کن:)

:l
من دیگه حرفی ندارم!

اگر شغلتان اداری است و احیانا طرح های پژوهشی در اداره تان بود یه فراخوان بزنید. نه اینکه خودم دنبالش نبودم ها. اداره های شیراز را کلی سرزدیم طرح هم بود اما ظاهرا اهل پول دادن نیستند. یه جای مطمئن می خواستم.

مچکر


اوضاع مالی خعلی خرابه. فعلا همه چی تعطیله.البته بجز توی سیستمای نظامی.
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

کار و بارو ول کن!

بیا با هم بریم پشت کوه ها زندگی کنیم...


زن هم نمیخواد بگیری.

خودش میاد میگیرتت!

سلام! 
۲۴ آبان ۹۳ ، ۰۶:۳۶ عارف عبداله‌زاده
جناب "شقایق" حق می‌گن.
باس رفت "پشت کوهها"
و دیگر هیچ!

آخ آخ آخ!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">