پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

حرکت

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ

به نام خدا

امروز از صبح سر ضبط یک برنامه ای بودیم با ایده ای تکراری و پلاتوهای کلیشه ای و فضاسازی های پشمکی در مورد شهدا. از همین برنامه های همیشگی که هیچ هدفی جز پر کردن آنتن ندارند.

دلم آخر شبی گرفت.

ولی دل گرفتنی که دغدغه ی منجر به انگیزه ای ایجاد نکند و به حرکت منجر نشود، به درد همشیره ی ابوی آدم می خورد.

۹۳/۱۲/۲۲
پشت کوهها

نظرات  (۸)


تو تمام کارهای که با بچه های مذهبی انجام دادم فقط کارهای استاد خردمندان برام قابل قبول بوده و بقیه به نظرم  بودجه آتیش زدن مملکت بیشتر میخورد تا ساخت کلیپ !!!

ینی آتیش میزننااا !

اگر کاری انجام نشه میگن فراموش میشن اگه بشه تکراری میشه.بین تکرارر شدن و فراموش شدن باید یکیو انتخاب کرد. هرچند دل من هیچوقت این عزیزان رو فراموش نخواهد کرد.توصیف عمه بسیار زیبا بود. :)


:)
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۵۹ تازه اومدم
سلام
با دعای سالی پر از خیر و برکت و سلامت براتون و
ان شاءا... ظهور امام مون

نوروز فاطمی رو خدمتتون تهنیت عرض می کنم.

التماس دعا

یا زهرا

سلام و برا شما هم به همچنین و این صوبتا. 
یه پست حذف شده!
نگین نفهمیدن!

اصن من چیزی گفتم؟ :)
۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۰۵ محمد جواد حیدری پرچکوهی
نمی‌فرمایید عید دیدنی؟!

چشم
هی...دلمون خونه...

هعی.
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۴۱ خارج از چارچوب
تحلیل بالاتُ دوست داشتم. شسته رفته و یصح السکوت...
لایک داشت

ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">