پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

کلا خستم

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

به نام خدا

چند ماهه گذشته در کنار کار، صرفا فرصت نصفه نیمه ای برا استراحت بعد از کار داشتم و دیگه رسما به هیچ موضوعی نرسیدم. حتی شیراز یا مشهد رفتنم هم شده اینطوری که امشب برم و فردا شب برگردم. عکاسی و گشت و گذار هم تعطیل.

تراکم آدمای عوضی اطرافم توی جند ماه گذشته به شدت افزایش یافته و حتی چند وقتیه راههای عوضی بازی برای مقابله با عوضیا رو دارم یاد می گیرم! ولی چون ذاتا عوضی نیستم (البته هنوز!)، خیلی وقتا کم میارم. یک آدم عوضی توی مجموعه ی ما هست که البته آدم خاصی نیست و نمونه های زیادی از ایشون در دهه های گذشته تولید شدند. یکی از بچه ها چند وقت پیش می گفت از روزی بترس که صبح از خواب بیداری بشی و توی آینه نگاه کنی و اون همکار عوضیمون رو توی آینه ببینی ! جدا ترسیدم!

توی یک سیستمی کار می کنم که با محدودیتهای اجباری که برام ایجاد شده، توقع مسئولیت کامل در برابر خروجی ها از من وجود داره. به هیچ زبونی هم نمی تونم به آقازاده ها حالی کنم که...هیچی اصن.

بیشتر از همیشه وقتی یادم میاد که حضرت آقا دلش به مجموعه هایی مثل ما خوشه و ما رو در خط مقدم جبهه میدونه، غصم می گیره. غصم می گیره ولی ناامید نمی شم. چون میدونم که انقلاب مال این آقازاده ها نیست. این آقا زاده هایی که انقلاب رو ملک خودشون می دونند و بقیه رو نامحرم و غریبه. خودم که جمله ی قبلی رو می خونم حس می کنم شعاره. ولی باور کنید یک عده ای هستند که انگار انقلاب سهم الارث ابوی محترمشونه و چون سیستم دچار یک فقدان و کمبود جدی در زمینه ی آدمهای باتجربه و با شعوره، اینها شدند گل سر سبد مجلس.

دارم پیر می شم

 یه زمانی زندگیم نریشن داشت. حالا حداکثر خش خش نوار خالیه! دیگه حوصله برا خیلی کارا و خیلی آدما ندارم. بد یا خوب بودنش رو هم حتی نمی دونم. کلا خستم.

۹۵/۰۳/۲۷
پشت کوهها

نظرات  (۶)

مساله ای که این وسط بیش از حد آزار دهنده ست، همین مکانیزم ناعادلانه ست که باعث میشه آقا زاده ها سرور باشن... در ریز ترین اتفاقات هم این قضیه دیده میشه...

تا بوده همین بوده، ولی آیا تا هست همین بادا؟
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۵۲ زهره سعادتمند
حضرت آقا به شما جوان انقلابی ارادت دارن.
با تمام وجود سعی کنید عوضی نشید!

باشه :)
نپه بشین یه گوشه ی !

:)))
سلام
از خستگی شما ناراحت شدم، شما خیلی تغییر کردین، تغییری که من برداشت کردم بیشتر تغییر روحیه شاد و سرزنده شماست.. کاش روزگارمون روتغییر بدیم، سخته..
براتون آرزوی آرامش و صبر میکنم

سلام. توی این مسیری که هستیم آرامش و صبر خیلی به کار میان. ممنونم
واقعا ادم با دیدن و.شنیدن بعضی چیزها به کل ناامید میشه به خصوص وقتی خوده ادم به خیلی چیزا پایبند باشه

عجب جای خفنی کار می کنید شما هم B-)

ناامیدی هرگز! :)
درک میکنم چی میگی 
دقیقا  شرایط مشابیهی دارم از آدم های توی کار خودمون

فقط صبر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">