پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

:) :(

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ب.ظ

به نام خدا

1-خوشحالم که اینجا، هرچند نصفه نیمه و کجدار و مریز، مثل خیلی از وبلاگهایی که عمدتا انگار با یک موجی از حوالی سالای 87 و 88 شروع شدند، تعطیل نشده و هنوزم کسی هست که جز تلگرام و اینستاگرام به اینجا هم سر بزنه! ای شمایی که وب میخونی و در یک مرحله بالاتر، وب می نویسی هنوز! خوشحالم که از انقراض نجات پیدا کردی! ولی در جریان باش که خطر هنوز برطرف نشده!

2-دیروز نهایتا به این نتیجه رسیدم که نمی تونیم با اون دوست عزیزمون ادامه بدیم. امروز نامه ی عدم نیازش رو زدم. فردا احتمالا مطلع میشه. ولی وژدانن خودش چاره ای برام نذاشت و این یکی دو ماه آخر داشتم دست دست می کردم. وقتی که می بینی طرف کار نمی کنه و نمی خواد تغییر کنه، دیگه شوخی نیست. هزینش رو نباید بیت المال بده.
۹۵/۰۵/۲۶
پشت کوهها

نظرات  (۹)

یادش بخیر دوران شکوه وبلاگ و وبلاگ نویسی... 

آخ آخ آخ آخ
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۳ زهره سعادتمند
من به پشت کوهها افتخار میکنم.
مثل یه بوته ی گیاه وسط بیابون، محکم در مقابلِ باد و طوفان ایستاده و نمیذاره ریشه هاش از جا کنده بشه.
از همون داااااد و بی دااااد میشد فهمید که این دوستمون اصیل و ریشه داره.
تبریک میگم.

ممنونم ! :)
سلام
خوبه که مینویسید.. 

سلام :)
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

داریم منقرض میشیم...

دوست گرامی، شما می توانید با مراجعه به پژوهشکده رویان از خطر انقراض نجات پیدا کنید!
موافق نیستم با این کارتون میشد کمکش کرد آخه حالا زن و بچه اش چی کار کنن؟
وبلاگ مثل اتاق آدم می مونه آدم هر جا بره دوباره بر میگرده توش.

خیالم راحته که هم فرصت بهش دادم و هم تا جایی که تونستم سعی کردم کمکش کنم.
من واقعا دارم تلاشم رو میکنم! واقعا ها! این در حالیه که وبلاگ دوستان شش هیچ از پیج اینستاگرامشون عقبه.


خدا این بی رودربایسی در حرفه رو به من هم عطا کنه ان شالله!

رودربایستی برا جیب خود آدمه، بیت المال تعارف نداره !

اخراج کردن یکی، در این شرایط بیکاری،  اصلا تجربه جالبی نیست. آدم هی دست دست می کنه تا نون کسی رو نبره. با این حال یکی از اساتیدم جمله خوبی داشت " من خدا نیستم" : دی


قطعا همبنطوره.
من هر روز به وبلاگ  شما سر میزنم.دلم برا دیال اپ تنگ شده.مرگ بر تکنولوژی

خوشحال شدم :)
ما هم خوشحالیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">