پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

تکلیف ما چیه؟

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ

این سوالیه که من هر روز صبح می پرسم.

همین

۹۷/۰۷/۰۶
پشت کوهها

نظرات  (۶)


یکی دو بار توی خونه اینو پرسیدم، جواب شنیدم دو بار تصمیم کبری یه بار حسنک کجایی!
گفتم بگم که شما از این جواب بسیار خردمندانه محروم نمونید.
ولی جدا از شوخی، یه گونی به وسعت یه شهر نیاز داریم که یه عده رو بندازیم داخلش و گونی رو بندازیم ته دریا. همین


گونیش رو نه کسی تا حالا دوخته، نه بنظر میدوزه. خدا به ما رحم کنه.
۰۶ مهر ۹۷ ، ۰۷:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے
از چه نظر?

خیلی کلی عرض کردم!
۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۷:۲۵ درخت بلوط
دو بار تصمیم کبری. با کلمه و ترکیب.

کاشکی همین بود. من هزار بار می نوشتم
۰۷ مهر ۹۷ ، ۰۷:۵۱ زهره سعادتمند
ینی واقعا تکلیف مون اینه که بنشینیم و صبر پیش گیریم؟؟!!
من که بعید میدونم!

نمی دونم. واقعا
چه جواب غم انگیزی ب بلوط دادید
کاش امام زمان ظهور می کردن، خیلی خسته ایم 

:(
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۰:۱۰ یک دانه شن
با نظر شبگرد موافقم ولی من میگم چند تا مردم لازم داریم مثلا 21 تا چمران 34 تا همت 51 ابراهیم هادی که حال هممون خوب بشه.

هووووممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">