پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

ماشین زمان دروغ است!

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۴۱ ب.ظ

به نام خدا

شک ندارم راهی برای سفر در زمان در آینده هم کشف نخواهد شد.

وگرنه حتما تا اینجای زندگی کسی آمده بود تا جلوی من را بگیرد.

۹۷/۱۱/۲۳
پشت کوهها

نظرات  (۵)

۲۳ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۴۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

چرا قضیه رو جنایی میکنی حاجی؟
خو آدرس بده خودم میام به راه راست هدایتت میکنم با مشت و لقت :)

سلام. کد پستی مون رو حفظ نیستم وگرنه می نوشتم!
سلام
همچنان می خونمت...

سلام، خیلی ممنونم از شما! جدا!
شاید همین الان از داخل ماشین زمان به شما نگاه میکنه و سیگار رو روی شیشه خاموش میکنه و میگه: '' نه، اونقدرها هم بد نیست. در ضمن هوا سرده و توی ماشین راحت ترم''.
حالا چون سیگار بدآموزی داره میگم با آبنبات به شیشه ضربه میزنه

یعنی در آینده هم سیگاری شدم، هم نسبت به اموال عمومی (احتمالا ماشین زمان ورژن مترو و اتوبوس هم داشته باشه) بی تفاوت شدم که با سیگار روشن سوارش میشم!
۰۳ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۸ زهره سعادتمند
دیگه برکت از سوم خردادم رفته! 
سوم خردادم ،سوم خردادای قدیم!!

سلام. پیر شدیم.

اونایی که راه سفر در زمان رو پیدا میکنن احتمالا اونقدر عاقلن که میدونن نباید به ترکیبش دست بزنن


شایدم دست میزنن و فقط ما چون لای در زمان گیر افتادیم، نمی‌فهمیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">