پشت کوهها

گذشته پشت کوهها

در فراق کامبیز !

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۲ ب.ظ

به نام خدا

بعد از اسباب کشی که چند ماه پیش توی اداره داشتیم، کامبیز به طرز مشکوک و مرموزی گم شد!

به هرکی هم سپردیم دیگه پیدا نشد!

علیرغم میل باطنی و در عین حالی که میدونستیم هیچ فتوسنتز کننده ای در این دنیا جای خالی اون رو هرگز در دل ما پر نمی کنه، یه جایگزین براش آوردیم!

گذاشتمش بغل میزم و هر روز کلی بهش نگاه می کنم و به دوردستها خیره می شم و به کامبیز فکر می کنم!

هعی.. تف تو این دنیا که چشم دیدن ظرف آب لجن زده ی کامبیز رو هم نداشت! تف تف تف !


۹۳/۰۵/۰۷
پشت کوهها

نظرات  (۲۷)

معرفی میکنم! : بچه ها، "کامبیز خوانده"، "کامبیزخوانده"، بچه ها!

زحمت معرفیش هم افتاد گردن شما ! :)
جناب اقای پشت کوه ها بدین وسیله مصیبت وارده را به شما و سایر خانواده تسلیت و تهنیت عرض می نماییم
                                                             وبلاگ وزین هوالعشق!


ولی این اسمش این باکلاس تره!شفلرا خانم

ایشالا هرچی آب توی شیشه ی اون مرحوم بود بقای عمر شما باشه!
کامبیز اسمشم قشنگ بود. هعی..!!!
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۵ پلڪــــ شیشـہ اے
احتمالا دیدن خیلی آبش لجنِ گفتن بندازیمش دور تا بو نگرفته.
من ی لحظه فکر کردم یکی برش داشته میخواسته ذوق زده تون کنه کاشته اش ی جای خوب و ... گفتم چه قدر بزرگ شده ماشاءالله

کامبیز بامبو بودااا !
کامبیزه. به صورت یک اسم مجزا بخون‌ش. ینی کام‌بیز ِ کوچک. کام‌بیز تحقیر شده. جوجه کام‌بیز. یا هرچیز دیگه. امکان پیام صوتی نیست، ولی لهجه‌ش رو هم برات می‌ذاشتم.

اصن روایت داریم که اسم بد روی بچتون نذارین!
در مورد اسم گل البته بیشتر سکوت شده!
همه رفتنین. همونجوری که سید امن هتب چهارم ما پرکشید و رفت.

جدی پرکشید؟
هعی تف
خدا رحمت کنه کامبیز خان رو
ولی به زنده ها برسید!
ما سه تا کاکتوس داریم که همزمان دارن میمیرن!
آب و آفتاب هم اثری نداره برای حفظشون!
مشکل چیست؟


والا اطلاعات من از گل و گیاه در حد تشخیص گیاه بودن کامبیز و آدم بودن خودمه!
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۵ خانم الفــــ
چه زود جایگزین شد این کامبیزخان!

تفو بر چرخ گردون...تفو...

:)

اصن دنیا همینه !
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

آخ آخ آخ آخ آخ

حاجی من میدونم الان چه حالی داری!

منم بچه که بودم یه جوجه داشتم گربه برد!

بقول آقای نوبخت هنوز با گربه ها دلم صاف نشده!

خیلی سخته.

چه اسم با مسامایی هم داشت...

هم صحبت خوبی بود واسه شما(من میدنم!)

ولی خدایی زندگی هم همینه ها!

مثلا فرض کن مجردی همون کامبیزه!
به محض ازدواج میشه این گله جدیده!

بعد هی دنبال کامبیز میگردی ولی دیگه نیس.
شاید قیافش قشنگ تر باشه ولی کامبیز نمیشه دیگه!



کامبیز من کجااااایی
کامبیز چه بی وفاااایی ...!
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۰ مردی بنام شقایق ...
راستی

هیچی جای کامبیزو نمیگیره

همیشه در قلب و یاد مردم زنده خواهد بود ماند.!

this is my motto

by

ای بابا!
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۲ این منم . همین .
اگه این گلدون جدیده واسه من بود ،  اسمش رو میذاشتم "خوشحال" یا "خرس مهربون" !
درکتون میکنم . من هم داغدیده هستم . یه آلوورا داشتم ، خواهرم کُشتش ! اسمش تیستو بود ! :(( الان دارم به نامش و به یادش مینویسم ...هعی !

خرس مهربوووون  ؟؟!
من دیگه حرفی ندارم !
بابا الان پیشه یه خونواده خیلی پولداره که گیاهدار نمیشدن
اسم اینو به یاد اون بذار لوسی مِی

ما که شانس نداریم!
من میدونم
الان داره برا خونواده تناردیه از چشمه آب میاره !
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۶ پلڪــــ شیشـہ اے
گفتم که" ی لحظه" فکر کردم. یعنی بعدش حواسم اومد سرجاش ملتفت شدم این شفلراست.

 از التفات شما سپاسگزاریم
-روابط عمومی پشت کوهها! -
هههه!
یاد بیژن و منیژه افتادم؛ مرغ عشقام!

چه با مسما !
منم یه روزی مثل کامبیز همه رو ول میکنم میرم  :D ببین کی گفتم  :D

رفتن مرد میخواد !
(آیکون تشویق و تلاش مذبوحانه به منظور تحریک مخاطب! )
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۷ مسعود دهقان
جالبه برام هنوز هم بعضی ها هستند که آگاهانه یا... از سنت پیامبر پیروی می کنن....
پیامبر هم برای وسایل هاش و اسب و شمشیر هاش اسم میگذاشتن...
حالا چرا کامبیز؟

ما تازه برا رئیسامون هم اسم میذاریم!
اینو نمیدونم دقیقا سنت کیه !
 مردا از اولشم بی وفا بودن و هستن ...سریع رفتین یکیو جایگزین کردین ...نمیگین کامبیز پیداشد...چی ب سرش میاد...

کامبیز همچین کاری نمی کنه!
(آیکون پاسخ با شک و تردید و جویدن ناخن و استرس حتی! )
اگه اسم گل شما کامبیزه احساس میکنم گل مشتی داشتین.

خعلی مرد بود به مولا !
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۹ خارج از چارچوب
چه بسا کامبیز الان با صاحب جدید و اسم جدید و جای جدید در حال خوشگذرونی باشه

نه!
 فقط من می تونم بی وفا باشم!
(آیکون کسی که نمی تونه کامنت بالا رو تصور کنه! )
۱۴ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۷ این منم . همین .
اسم خوبیه که ! اسم گلدونای من : گروهبان گارسیا ، گلمیخ بانو ، خربزه مشدی گری کوپر ، روزبه ، نجیبه ، سولماز ، شاخ شمشاد .
تازه یه ماهی شب عید هم داشتیم اسمش رو گذاشته بودیم : گربه ی چکمه پوش .

ما به خاطر اسم گذاشتن روی همین یه دونه کامبیز چه طعنه ها که از ملت نشنیدیم !
شما رمز موفقیتتون چن رقمیه ؟!
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۴۸ مسعود دهقان
سلام
قالب شمس الشموس به صورت رایگان برای وبلاگ های سیستم بیان آماده دریافته...خوشحال می شم ببینید و استفاده کنید.
یا حق

من قالبم رو دوس دارم!
۱۷ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۶ عارف عبداله‌زاده

گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است 

می‌چیند آن گلی که به عالم نمونه است



آخ آخ آخ
اون دستمال من کجاس؟!
یعنی با نظر دلتنگ شدید موافقم.
نمی گین شاید یه بیماری خطرناک گرفته بوده و رفته تا تو تنهایی خودش با بیماریش کنار بیاد تا شمای پشت کوهها رو اذیت نکنه. نه اینا رو با خودتون نگفتین که سریع براش جایگزین آوردین؟
اصلا خودم از این کامنت خودم بغضم گرفت...

یعنی مبتلا به سرطان برگ شده بوده؟
سرطان ریشه؟ سرطان فتوسنتز؟ سرطان ایدز؟!
کامبیز گم گشته باز نیامد به کنعان؟

کلبه ی پشت کوهها نگشت گلستان غم مخور!
کامبیزتون پیش منه !!! اگه میخواینش باید سر ساعت با کلی پول که بعدا میگم چقدر باشه و کجا بزارینش و پولا چند تومنی باشه و داخل چه نوع کیفی بیایین ( تابلو بود بار اولمه کامبیز دزدی کردم ؟!! ) 

براش بخون : پس از تو نمونم برای خدا ... تو مرگ دلم رو ببین و برو ....

ممنونم که تا حالا مواظبش بودین
از این به بعدم مواظبش باشید لدفن!
عاقا ما می گیم یکی هی می گه بیا برو ببین اینجا پ خبره هااااااااااااا
نگو کامبیزو بردَََََََََََََن هی هی!!

کامبیزو بردََََََََََََََََن هی هی!!



عاقا خواستیم بگیم یادش گرامی ترسیدیم این جایگزینش قاطی کنه واسمون


اصن یادش جییییییییییززززززززززززززززززز!

این مدت که نبودید کجا بودید؟؟!
من شما رو به عنوان یکی از مظنونین گم شدن کامبیز می دونم!
آقو ما این اثر هنری شما رو در کامنت‌دونی دوستان دیدیم،‌ آقو عجیب به دل‌مون نشست. فوق‌العاده بوداا. یعنی الان داغون‌م کردی. له له. خواهش‌مندم پست‌ش کن تو وب‌لاگ‌ت ما تو فیس‌بوک هم‌خوان کنیم دوستان لذت وافی و کافی ببرن. بی‌اسم و رسم نویسنده دل‌مان نمی‌آد. جدی جدی خیلی خوب بود. خیلی!

«گوسفندها گاهی علفها را نجویده قورت می دهند!
و این جمله یک شعر نیست!
و گوسفند استعاره از هیچ انسان گوسپندی نیست!
خواستم بگویم
گوسفندها هم در سنین کهن سالی نیاز به دندان مصنوعی دارند!»

این اثر هنری نیست
این یه جورایی یه اهانت هنریه!
کپی کن بره !
کاخت نگون باد ای فلک...

تو همین مایه ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">